Ekspozytor sklepowy ma na celu jak najefektywniejsze rozmieszczenie towaru, aby zoptymalizować przestrzeń i zaprezentować ją z jak najlepszej strony. Stosowane są w supermarketach, sklepach, aptekach i innych punktach sprzedaży detalicznej. Ekspozycja handlowa ma na celu wygodę klientów i najbardziej reprezentatywną ekspozycję towarów. Wykonane są z wysokiej jakości i niezawodnych materiałów, co zapewnia większą trwałość i praktyczność.
Dzięki wszystkim właściwościom konstrukcyjnym mogą być użytkowane przez długi czas w różnych warunkach. Zazwyczaj takie opcje ekspozycji detalicznej są instalowane w strefach kasowych, na ladach sprzedażowych w postaci gablot, na ścianach w postaci regałów sprzedażowych.
Wartość ekspozytora
Dzięki zastosowaniu ekspozytorów możesz sprzedawać różnorodne towary: napoje, odzież i akcesoria, perfumy, biżuterię, artykuły sportowe i inne wybrane produkty. Wybór ekspozycji handlowej i zakupy są bezpośrednio uzależnione od rodzaju towarów sprzedawanych w sklepie.
Ekspozytory sklepowe to:
- Wszechstronny — idealny dla szerokiej gamy grup produktów.
- Łatwość instalacji – Pomaga to zainstalować go w dowolnym miejscu, które jest wygodne dla sprzedawców i konsumentów.
niska cena. - Możesz umieścić własną markę.
- Wytrzymałość i trwałość konstrukcji wynika z zastosowania np. drutu stalowego malowanego proszkowo. Ze względu na ten parametr wykluczona jest jakakolwiek możliwość korozji.
- Oprócz powszechnie dostępnego asortymentu, konstrukcje można zamówić również według osobistych preferencji: wzory firmowych logo, symboli czy kolorystyki firmowej.
Wykorzystanie ekspozytorów w sklepach może poprawić identyfikację produktu, czyniąc go bardziej atrakcyjnym w oczach obecnych lub potencjalnych konsumentów. Szerokie zastosowanie sprawia, że produkty te są niezastąpione w wielu dziedzinach gospodarki.
Wyposażenia sklepów
Ekspozytory handlowe mają na celu efektywne umieszczanie dodatkowych ilości towarów w istniejących powierzchniach handlowych, ponieważ można je montować lub zawieszać na elementach głównych półek handlowych supermarketów i sklepów. Wyświetlacze te służą do wyświetlania gumy, czekolady, przekąsek, napojów, baterii, maszynek do golenia, chusteczek higienicznych i innych towarów.
Ekspozytor
To urządzenie jest przeznaczone do sprzedaży detalicznej. Display to ważny element nowoczesnego wystroju sklepu. Są to otwarte urządzenia, które pozwalają kupującym samodzielnie wybierać i pobierać towary z półek. Niektóre typy są używane jako stojaki sprzedażowe. Ten komercyjny sprzęt może być oznakowany zgodnie z wymaganiami klienta. Może nie tylko wyeksponować towary dla klientów pod najkorzystniejszym kątem, ale także wyeksponować produkty w przestrzeni handlowej, ukazując ich unikalne i użyteczne atrybuty.
Sprzęt spełnia następujące funkcje: składowanie i dystrybucja materiałów reklamowych drukowanych, piętro oraz punkt informacyjny. Ten sprzęt biznesowy pomaga klientom być na bieżąco z nowościami, dowiadywać się o trwających promocjach i poruszać się po przestrzeni organizacji biznesowej.
Displaye wykonane są z materiałów kompozytowych (metal, plastik, płyta wiórowa, szkło itp.). Wykonane są z tworzywa sztucznego i metalu lub tektury z nadrukowanym wizerunkiem marki. Przeznaczone są do jednoczesnej reklamy i merchandisingu. Dzięki ekspozytorom podłogowym możesz znacznie zwiększyć powierzchnię i uporządkować ekspozycje towarów zgodnie z ich przeznaczeniem lub marką. Stojaki podłogowe są często używane w połączeniu ze stojakami reklamowymi i organizerami półek w celu promowania lub wprowadzania nowych produktów na rynek.
Typy:
- podłogowy. Są największymi ze wszystkich istniejących konstrukcji i można je ustawić w dowolnym rogu sklepu. Są w stanie pomieścić duże ilości ładunku. Pokazuje to, jak szeroka jest oferta marki dla potencjalnych nabywców.
- półka. Umieszczone są na półkach sklepowych. Przy wytwarzaniu produktu należy wziąć pod uwagę standardowe wymiary półek sklepowych.
- ściana. Przeznaczony do montażu na ścianie, stanowi dodatkową wizytówkę lub platformę reklamową. Stosowane są do różnych produktów pokrewnych: na przykład w dziale supermarketów, gdzie sprzedawane są świeże ryby i owoce morza, w pobliżu zainstalowany jest ścienny wyświetlacz sprzedaży z dużym wyborem przypraw.
- gabinet. Wzory umieszczane są w gablotach, wzbogacając obecność danej marki i pomagając odróżnić produkt od konkurencji.
- pulpit. Często montuje się je na witrynach sklepowych, stojakach reklamowych i innych powierzchniach.
- wyświetlany w obszarze kasy. Mają określony kształt i rozmiar, ponieważ duże konstrukcje nie mieszczą się na kasie. Charakteryzują się niewielkimi rozmiarami i nadają się do przechowywania drobnych przedmiotów (batony, chusteczki itp.)
Jakie produkty nadają się do ekspozycji?
- biżuteria, kosmetyki, skarpetki.
- artykuły sportowe.
- jedzenie dla dzieci.
- napoje w opakowaniach kartonowych, aluminiowych, szklanych i plastikowych.
Prezentacje sprzedażowe zamawiane są w przypadku konieczności zwiększenia obecności marki w regionie, zwiększenia świadomości marki oraz zwiększenia sprzedaży.